מפזרים ומעבים לקירור והקפאה TERMOKEY

הקודם
הבא

יחידות קירור אחראיות לקירור בחדרים שונים  במפעלים, בתי עסק ותעשיות רבות ברחבי העולם. תפקידן המרכזי הוא שמירה של המוצרים ברמה הגבוהה ביותר. בשל הביקוש ליחידות בחדרי הקירור בתעשיות השונות ניתן לראות כיום אפשרויות קירור רבות.

יחידות הערוכות לאחסון בטמפרטורה מיוחדת

אם ניקח לדוגמא יחידות קירור במסעדות למשל, מדובר ביחידות אשר מטרתן לשמור על הטמפרטורה המדוייקת  על מנת שהמזון לא יתקלקל ויגרום נזק רב. כאשר מדובר על יחידות בחדרי קירור של מסעדות יש לדעת כי משרד הבריאות מחייב לשמור עלkirur_ehidot1 המזונות בטמפרטורה מסוימת ולכן בעת חיפוש אחר יחידות חשוב מאד לפנות לחברה מקצועית בתחום מערכות קירור על מנת לקבל מענה מקיף.

 בניית חדרי קירור מחייבת אפיון של חברת מערכות הקירור וקהל הלקוחות

בחירת היחידות הטובות ביותר מחייבת היערכות מצידם של חברת פלטק מערכות הקירור וקהל הלקוחות. בבואם לתכנן חדר קירור יש להתייחס לטמפרטורה החשובה לסוג המזוון וכן הגודל הנדרש לחדר. יש לציין כי  חשוב לבחור בחברה אשר תבטיח תחזוקה קבועה של היחידות לאורך כל השנה באמצעות טכנאים מומחים בתחום הקירור וכן אחריות על כל החלקים של היחידות.

אילו דגשים חשובים יש להביא בחשבון בבניית חדרי קירור

  • איכות :  חשוב מאד לא להתפשר על איכות החומרים מהם ייבנה החדר וכן על איכות הטכנאי של החברה.
  • תכנון קפדני: בניית חדר קירור מחייב תכנון קפדני של מערכות הבקרה והשליטה.
  • גיבוי : מערכת החשמל חייבת גיבוי במקרה בו תתרחש הפסקת חשמל במטרה להבטיח כי המוצרים במקרר ישמרו על הטמפרטורה הרצויה.

החשיבות של פנייה לחברה בעלת מוניטין בתחום

kirur_ehidot2

במידה והנכם זקוקים לחדר קירור, הרי קיימת חשיבות רבה לפנות לחברה בעלת מוניטין רב בתחום – חברה המומחית בתחום ייצור מערכות קירור.

טרם התשלום עליכם לוודא כי בהסכם העבודה מוזכרים החלקים השונים של  מערכת. יתרה מכך החברה צריכה לספק עבורכם אחריות על המוצרים תוך אפשרות תיקון על ידי טכנאים מוסמכים אשר יתקנו את התקלה במהירות האפשרית וכך יאפשרו לכם לאחסן את המזון בחדר הקירור ללא דאגות שמא יאונה דבר מה למזון.

צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל שאלה.

ניתן לפנות אלינו בכל אחת מהדרכים הבאות: